loading...

فروشگاه الرین

خرید اینترنتی نیم بوت مشکی سیاه ارزان قیمت بندیی بلند ضد اب مقاوم جنس رویه:کوبا جنس زیره :پلیمر پرداخت در محل نیم بوت کلاسیک قدیمی دخترانه بلند قد کوتاه قد 1399

pariya بازدید : 1689 یکشنبه 13 مهر 1399 نظرات (0)

 اگر  در پاییز امسال به دنبال یک نیم بوت بسیار زیبا و قشنگ هستید   ما این نیم بوت را به شما پیشنهاد می نماییم باید خوب  بدایند که نیم بوت های اصل قیمتشان بیشتر از این ها است پس نباید از این کفش ها انتظار بالایی داشت نه این کفش ها همه کفشها با این قیمتها اما این کفش نیم بوت نسبت به کفشهای دیگر مقاوم ترو با کیفیت میباشد.  یکی از دغدغه هایی که خانوم های ایرانی دارند ، خرید کفش است و با خودشان میگوییند کدام کفش را باید از کدام فروشگاه انترنتی بخریم . این امر بر کسی پوشیده نیست که خانوم ها همیشه به فکر تیپشان بیشتر از خانوم ها هستند. در این مقاله خیلی پرو پیمون قصد داریم درباره خرید نیم بوت براق ورنی مشکی یا رنگی با شما گپ بزنیم.

چرا پوشیدن نیم بوت در زمستان مهم است :

در علم پوشاک و مد ، داشتن نیم بوت از اهمیت زنانه دخترانه بسیار مهم است بگذارید مثالی بزنیم. در زمستان اگر یک کفش معمولی بپوشید پاهایتان گرم خواهد بود یا نیم بوت طبیعتا نیم بوت های ساق بلند از انجایی که در زمستان کرونایی باید مراقب بود سرما نخورید پس پوشیدن یک نیم بوت میتواند به شما کمک کند تا سرما نخورید.با خرید غیر اصولی یک نیم بوت براق ورنی تمام عواملکه  باعث شود که تمام هزینه هایی که برای تیپ خود کرده اید را ازیبن ببرد.یعنی اگر شما بلند قد هستید نیم بوت های بلند و کوتاه مناسب شما خواهد بود اما اگر کوتاه قد هستید نباید بوت و نیم بوت های خیلی ساق بلند بپوشید چون شما را کوتاه تر جلوه خواهد داد و عملا بوت های چکمه ای برای خانوم ها کوتاه قد مناسب نخواهد بود. 

 

نیم بوت با کلاس لاکچری خفن سیاه مشکی براق زنانه دخترانه

 

  

این کفش نیم بوت  زمستانه پاییزی 1400 که براق میباشد و بسیار چشم نواز است با قیمتی ارزان در فروشگاه نیم بوت قرار گرفته است این نیم بوت مشکی براق زنانه تعداشان محدود و خاص میباشد پس اگر قصد خرید دارید عجله کنید که به زودی تمام خواهد شدمشخصات  نیم بوت براق زنانه فشن کلاسیک دخترانه زنانه Box 2021 :سایز 37 تا 40 جنس رویه:ورنی جنس زیره :پی یو پرداخت در محل قیمت 119 تومان گارانتی تعویض برخودار است.

 

 

خرید کفش نیم بوت کوبا ساق بلند مشکی براق زنانه دخترانه

 

 

فروشگاه لنیم بوت لینک سرا یکی از جاهایی مطئمن برای خرید نیم بوت است با توجه به وجود محصولات مختلف، می توان گفت بهترینمحصولات را هم دارد.شما خانوم های گرامی  برای اینکه بهترین نیم بوت را برای خرید عمده و خرده انتخاب کنید،حتما یک سر به این فروشگاه بزنید جهت ارتباط با فروشگاه ما و سوالهایی خود ، می توانید از بخش تماس با ما اقدام بفرمایید و مشاوارن ما با شما تماس خواهند گرفت تا بهترین نیم بوت براق را انتخاب نمایید.خانوم پشتیبانان ما به صورت تمام وقت در خدمت شما هستند تا شما را در انتخاب و خرید نیم وبت براق شیک راهنمایی کنند. 

 

 

نیم بوت ورنی مشکی 

 

 

نیم بوت انتخاب نمایید که دوست خوب پاهای شما باشد نه دوست ناباب پای شما :

به این نکته توجه فرمایید که استاندارد بودن یک نیم بوت براق ورنی زمانی تایید می شود که نیم بوت مورد نظر شما وارد پا شود. یک نیم وبت مناسب، باید راحتی است. زمانی که برای اولین بار پایتان را وارد نیم وبت میکنید باید احساس راحتی نمایید انگاری پای خود را در داخل پر قو قرار داده اید . این احساس راحتی را نیم بوت باید حس نمایید.شما می توانید با سفارش عمده نیم بوت هم داشته باشد فقط کافی است با ما تماس حاصل بفرمایید. 

 

 

راههای نرم شدن نیم و بالا بردن عمر آن :

 

هر کسی دوست دارد کفش و نیم بوت مورد علاقه خود را چندین سال به پا کند اما ساده ترین نکته اینجاست شما میتوایند با تمیز نگه داشتن کفش و وارد نیاوردن فشار های بی مورد عمر کفشهای خود را فازیش دهید مثلا شما باید برای ورزش های سخت از کفش مورد علاقه خود استافده نکنید و اگر در زوهای بارانی یک کفش دیگر یا حتی تین بوت دیگر را استفاده نمایید بهتر است مخصوصا نیم بوت ورنی زنانه بهتر است در رزوهای بارانی به پا نکنید چون نیم بوت ورنی براق ممکن است بخاطر گل و لای کیفیت خود را دست بدهد و بر کیفیت براقیتش تاثثیر بگذارد برای نرم شدن محصولات چرمی بهتر است از واکس مخصوص استفاده نمایید و پوشیدن یک جوراب مناسب نخی غیر پلاستیکی هم در راحت بودن پا در کفش به شما کمک خواهد کرد.

 

 

 نیم بوت ورنی مشکی

 

 

نیم بوت براق را  برای پوشیدن در یک فصل خاص از سال استفاده کنید ، خواه از استایل های دیگر ، هوشمندانه یا معمولی ، ما انتخاب های موجود را داریم. ما مفتخریم که نیم بوت زنانه زنانه ما همیشه شیک و با بالاترین کیفیت است. 

 

 

 نیم بوت ورنی براق

 

نیم بوت ورنی براق پاشنه مربعی : 

جنس روکش: PU کفش چرم زنانه PU بهار پاییزی زنانه چکمه زن براق پاشنه مربع بلند مشکی پاشنه الاستیک مچ پا زنانه (Pls اندازه را با توجه به طول پا انتخاب می کند): اندازه 35 ،تا 42 مواد بالا: PU ارتفاع بوت: مچ پا نوع بسته شدن: نوار الاستیک نوع الگو: جامد جنس : PU نام گروه: بزرگسالان فصل: بهار/پاییز نوع پاشنه: پاشنه مربع نوع بوت: اصلی جنس زیره: لاستیک میباشد.

 

کفش و نیم بوت خوب ساخته شده با مواد با کیفیت و قابل تنفس و با کفی راحت به شما امکان می دهد در هنگام حرکت راحت تر باشید. بهترین کفش برای کسی کفشی است که هیچ آسیبی نرساند ، مالش ندهد یا فشار ندهد و با آن احساس کنید عملاً پابرهنه هستید ، اما با محافظتی که برای راه رفتن روی هر سطحی لازم است.

 

وقتی از کفش مناسب استفاده می کنیم ، بدون اینکه مفاصل یا ماهیچه های ما تحت تأثیر قرار بگیرند ، بسیار راحت تر می توانیم حالت طبیعی تری داشته باشیم. اگر کفش پاشنه کمی داشته باشد ، راحت تر است که بند را فشار ندهید و بتوانید بدون ناراحتی کاملاً راه بروید. 

 

وقتی با نیم بوت یا کفش راحت نیست یا باعث آسیب می شود ، در نهایت باعث متورم شدن پاها می شود و باعث گردش بد در کل بدن می شود و در عین حال راه رفتن را بسیار ناراحت می کند. به منظور بهبود گردش خون ، حتی اگر زمان زیادی را در حالت نشسته یا ایستاده سپری کنید

 

 نیم بوت ورنی براق

 

 نیم بوت مشکی ورنی براف فانتزی پاپیونی نگین دار 2022 :

نیم بوت رونی براق چرم مشکی پاپیونی پوست بز بستن دو سگک کفی مارک دار زیره لاستیکی ضخیم ساخت ایتالیا ترکیب بندی بیرونی: پلی اورتان 100٪ آستر: پوست بز 100٪ زیره: لاستیکی 100٪ است. 

 

 ما یک سایت فروش کفش نیم بوت ورنی هستیم و یک تأمین کننده کفش هستیم ما بیش از چند سال در تولید انواع نیم بوت در سایت های مختلف فعالیت داریم ، همچنین محصولات ما از مواد سازگار با محیط زیست ساخته شده است. ما بیش از صدها طراح داریم ، تقریباً هر ماه طرح های جدیدی را توسعه می دهیم.  همچنین در صورت نیاز ، می توانیم لوگوی خود را روی محصولات چاپ کنیم. به طور معمول قبل از تولید ، ما نمونه پیش تولید رایگان را برای تأیید شما تهیه می کنیم و هر روش تولید قبل از بسته بندی کالا بازرسی و کنترل می شود .

  

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 202
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 86
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 410
  • باردید دیروز : 211
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 2,620
  • بازدید ماه : 5,755
  • بازدید سال : 66,149
  • بازدید کلی : 385,146